28 szeptember, 2014

A tűz kialszik - 11.

Kedves Olvasók,

Előre írok nektek, hogy még mielőtt belemerülnétek az új rész olvasásába, köszöntetett tudjak mondani. Nem akarok több oldalas ódát zengeni, mert félő, hogy a hajatokat tépve menekülnétek előlem, mert itt jártatom a "szám".
Szóval csak meg szeretném köszönni az 58 olvasót! Ami egyszerűen hihetetlen, el se tudjátok képzelni mennyire hálás vagyok, és hogy mennyit jelent ez nekem. 15,350 oldal megjelenítés... ami ismét csak sírásra késztet. Ez az egyik olyan blogom amire tényleg büszke vagyok és érzem, hogy van értelme. 
6 csodálatos lány írt véleményt, amit ezúton is NAGYON NAGYON KÖSZÖNÖK ♥
Pluszban annak a 19 embernek is aki pipált♥
Mindenkinek válaszoltam és ilyenkor sajnálom, hogy csak egy embert választhatok a Hét Hercegnőjévé, mert legszívesebben mindenkit kineveznék, de így elveszíteni jelentését a dolog.
Szó mi szó nagyon boldog vagyok, és próbálok nektek jobbnál jobb részeket írni. Kaptam a napokban egy kritikát , amit nagyon köszönök, és próbálok mindent megfogadni a tanácsok közül. 
A csoportban továbbra is megtaláltok, kérdezhettek, írhattok, és én továbbra is próbálok minden nap megosztani veletek valamit ♥

A Hét Hercegnője

" Hát ja. Vannak blogok amiket olvasunk. Várjuk a következő fejezetet és ülünk. Viszont van EZ a blog amire ha 1 hónapot is kell várni azt is kibírbám akár fél lábon szökdécselve. Mert jó ilyet olvasni. "
Puszi: Vanda x
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Reggel fülledt levegőre ébredtem, s magam se tudtam hirtelen miért van melegem. Kezemet arcomhoz emeltem és nyűgösen húztam végig rajta, megdörzsölve vele egy kicsit, fáradt szemeim. Testemet takaró rövid nadrág és póló, túlságosan sokat engedett meg Harry csintalan kezeinek. Ahogy mozgásomat észlelte, máris akcióba lendült. Puha tenyere végig siklott fedetlen combomon, egyre feljebb be a pólóm alá. Tiltakozni akartam, de a selymes érintés annyira magával ragadott, hogy inkább éreztem magam a felhők felett, mint az ágyban. Kuncogni kezdtem, mivel keze megmarkolta derekam, arcát jobban belefúrta a hajamba és közelebb húzott magához.
- Jó reggelt! - jelentettem ki suttogva, miközben próbáltam megfordulni, hogy láthassam csodás arcát. Harry akaratlanul is olyan érzéseket váltott ki belőlem, amit eddig még senki. Huszonkét évesen az ember lányának már illendő lenne megtudnia milyen az a bizonyos szerelem. Lehet nevetségesen hangzik, de én még nem voltam igazán szerelmes senkibe. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy Haroldba igen, de Ő képes olyan dolgokat kihozni belőlem amit eddig nem ismertem. Képes a puszta jelenlétével megnyugtatni és boldoggá tenni. Mindig mellettem van, és megmosolyogtat. A hajón töltött idők alatt voltak nehéz napjaim, amikor rettentően hiányzott az otthonom és Kira, de segített túl lépnem rajta, s azon volt , hogy nevessek, s feledjem a bánatot.
- Hercegnő - becézett az általa kitalált nevemen, majd smaragdzöld tekintetét az enyémbe fúrta. Göndör tincsei szanaszét álltak, kiszáradt száját nyelvével nedvesítette meg, bennem pedig felborult egy egész hormonháztartás. Nőből vagyok én is, s még életemben nem feküdtem egy ágyban így senkivel, Harry pedig pont olyan férfi volt akin néha elkalandoztak a fantáziámat irányító kis gondolatok. Megszámolni nem tudom hányszor álmodoztam már el azon milyen lehet amikor szenvedélyesen csak az övé vagyok az ágyban. Milyen amikor darabokra hullik, csupán az érintésektől, s milyen mikor valaki az Ő nevét sikítva lépi át azt a bizonyos gyönyör kapuját. Megfejthetetlen rejtélyek. 
- Merre jársz ? - kérdezte pimasz mosollyal az arcán, mire lesütöttem a tekintetem. 
Ó, ha te azt tudnád.
- Csak azon gondolkoztam, hogy jobban vagy-e már ? - gyermekien pislogtam fel rá, mire szorosabban tartott magához. Homlokomra nyomott egy csókot, s egy szót sem szólt.
- Csináljak neked valami reggelit ? - ajánlottam fel, mire elkuncogta magát.
- Kedves ajánlat, csak egy baj - húzta el a száját, tetetett gondolkodással - Nincs semmi a hűtőben, mivel ez egy szálloda és itt Drágám szoba szerviz meg svédasztalos reggeli van.
- Ohh - sóhajtottam.
- De, semmi pánik - ült föl hirtelen, már amennyire az állapota engedte. - Irány vásárolni - rántott magával, amint két lábon állt.
- De hát ott a svéd asztal, minek megyünk akkor ? - álltam értetlenül a szoba közepin, Harry pedig már a nadrágját vette. Szemeim elkalandoztak testén, s tagadni se tudtam, hogy elkerekedett szemekkel bámulom a kék-lila-zöld foltokat az oldalán, karján, s lábán. Eddig észre se vettem.
- Nem vagyok bolond, majd szerinted kihagyok egy ilyen ajánlatot, hogy Te főzöl nekem - elmosolyodtam.
- Igen, ez egy nem mindennapi ajánlat - erősítettem meg.
A táskáimhoz léptem, s nagyjából tudatában voltam annak mit merre találok, így kitártam bőröndöm színes választékát, de egyből megbántam. A cuccaim tetején az újonnan vásárolt fürdőruhám pihent, amit csak is kizárólag - mondjuk úgy - Harrynek szántam. Szépen kiterítve, úgy ahogy azt kell.
- Az az amire gondolok ? - hallottam meg hangját magam mögül, mire lecsaptam a táskám tetejét.
- Nem tudom mire gondolsz - feleltem elhaló hangon. Jézus, vajon mi járhat a fejében?!
- Csak nem egy igazán sexi fehérnemű ? - még így is , hogy háttal voltam neki , tudtam hogy mosolyog.
- Nem - fordultam meg. -Az egy fürdőruha volt.
- És majd láthatom rajtad ?
- Az csak egy sima fürdőruha Harry, kérlek - éreztem ahogy arcom pirulni kezd.
- Nem , az egy francia tangás fürdő ruha volt... amiben ha már csak el képzelek megkeményedek - sóhajtott.
- Te aztán szókimondó ember vagy - számat egy vonallá préseltem, majd ismét megfordultam és a lehető leggyorsabban próbáltam minden szükséges ruhadarabot előkotorni, majd a fürdőszobába menekülni.
- Remélem nem hoztam rád a frászt ...- nevetett, s halottam ahogy elsétál az ajtó előtt.
- Áhh, dehogy - válaszoltam, s közben próbáltam a nadrágomba beleszenvedni magam.
Mivel Florida egyik városában, Tampában szálltunk meg így nem volt kérdés, hogy tengerparti időnk van. Viszont ahogy figyeltem ma egy kicsit fúj a szél, lehet csak azért mert még korán reggel van, így ennek megfelelően öltöztem.
Sötét kék leggingsbe másztam, ami a vádlim közepéig ért, ehhez egy fekete trikót, s egy szintén sötét kék - piros kockás inget választottam. Lábamat edzőcipőbe bújtattam, hajamat pedig egy szoros copfba fogtam a fejem tetején. Sminkkel nem bajlódtam, csak fogat mostam s megmostam az arcom. Pizsamámat beledobtam a bőröndbe majd előhalásztam egy táskát. Minden fontos dolgot beletettem, majd Harry keresésére indultam.
- Kész vagyok, mehetünk! - kiabáltam el magam, majd töltöttem egy pohárnyi narancslevet magamnak.
- Szuper - az utolsó két kortyot kivette a kezemből, s maga húzta le. Szégyenlős mosolyom elbújhatott, az Ő magabiztos, csábítóan sexi vigyora mellett.

A bevásárló központban andalogtunk, vagy is én a kocsit toltam míg Ő a telefonján babrált valamit. Amerre sétáltam arra ballagott mögöttem Ő is, így teljesen mindegy volt merre megyek, úgy is jön alapon elindultam a leárazott rész felé. A gyerek játékokkal kezdődő sor egy kicsit se kötött le, egy - két percig. Ahogy kiszúrtam egyből tudtam, hogy nekem az kell. Kivettem a tartókosárból, s a fejemre toltam. Harry mintha tudta volna, hogy itt az idő, felpillantott a telefonjából.
- Ez most komoly ? - nevetett fel.
- Annyira cuki - áradoztam, majd egy széles vigyort megengedve magamnak rátámaszkodtam a kosárra, s egy nagyot lökve magamon, már gurultam is tovább az újonnan szerzett Mickey egeres fejdíszemmel. A két fekete gömb a fejemen pont annyira volt fontos, mint az, hogy mi is kell a reggelihez. Miután megbeszéltük, hogy nagyjából mit is készítek el, megvettük a hozzávalókat. Épp a csokik mellett gurultam el, mire hirtelen lefékezve elkezdtem tanulmányozni őket.
- Kérsz ? - tudakolta Harry kedvesen.
- Öhm, persze, de kifizetem magamnak - fel se néztem, úgy mormoltam magamnak.
- Igen azt elhiszem, hogy megtudsz venni magadnak egy tábla csokit, de ez a nap sajnos nem az lesz!
- Harry már így is költöttél rám... nem kell, köszönöm - álltam fel, s szemtől-szemben találtam magam az izzó zöld szemű fiúval.
- Nem költöttem eddig rád egy dollárt sem - ráncolta zavartan homlokát.
- Dehogynem. Ott van az a szép kerek összeg.
- Lis - sóhajtott. - Azt nem rád költöttem, hanem erre a három napra. Olyan mint egy nyaralás.
- Nyaralás ?
- Igen, kifizettem magamnak egy nyaralást - egyik kezét felemelte az arcomhoz, s állkapcsomon gyengéden végig simított. - Amit egy gyönyörű - csókolta meg az arcom. - Intelligens - másik oldalt is. - Elképesztő lánnyal tölthetek - számsarkába csattant el az utolsó csábító csók.
Testem minden porcikája ledermedt egy másodpercre, majd mintha bomba riadó lenne, minden sejt felháborodva bizserget, a bensőm minden részében. Bágyadtan pislogtam fel rá, s az a ki nem állható, büszke mosoly ott virított az arcán - ezzel  megmutatva kisfiús gödröcskéit.
- Tetszik, mikor így reagálsz - egy szűzies csókot nyomot ajkaimra, majd a sorok felé fordult.
- Na, melyiket választod ? - még mindig ott álltam, előre bámulva, teljes sokkban.
- Lis! - szólt, mire megráztam a fejem, s újra a földön voltam, két lábbal a kék járólapon.
- Fogalmam sincs, válassz egyet - adtam át a stafétát, majd megtámaszkodtam a kosár tolókáján.
- Egyet ? -tette a a megsértődőtett. - Tizenkettőnél meg se állunk.
- Azt akarod, hogy olyan legyek mint egy ... - nevettem el a végét.
- Egy Hercegnő - csókolt meg röviden.

Délután a kanapén elterülve beszélgetünk, és egyikünket se zavarta, hogy végtagjaink egymásba voltak gabalyodva. Nevettünk, és kiveséztük egymást életét, személyiségét, és kedvenc dolgait.
- És a gimiben magamra öntöttem az egészet - dramatizáltam el.
- Az egész tál paradicsom szószt ? - nevetett a hasát fogva.
- És a kedvenc fehér ruhámban voltam.
- Szegénykém - törölte meg szemeit, majd magához húzott egy ölelésre.
- De a te sztoridhoz képest ez semmi - taglaltam.
- Jó, az más - jött zavarba.
- Nem más, rettentő béna voltál - kacagtam.
- 13 éves voltam, és szerelmes.
- Meg béna - csókoltam meg nevetve.
- Van egy ötletem - szólalt meg hirtelen. - Menjünk el este, egy kicsit kikapcsolódni.
- Ha megint leakarsz itatni, akkor inkább magamtól fekszem be az ágyba.
- Igen ? -nevetett fel.
- Nem úgy - ütöttem vállba mosolyogva.
Megbeszéltük, hogy hát akkor belecsapunk a buliba, vagy is csak elsétálunk egy koktélozóhoz. Így elindultam zuhanyozni, majd a fürdőben megcsináltam a hajam, és a sminkem. A ruhámat egyszerűre, de még is nagyszerűre vettem, s biztos voltam a ma estébe. Combközépig érő tűz piros ruhámba, teljesen magabiztos voltam. Fekete magassarkúba bújtattam a lábfejem, kézhez vettem a boríték táskám, s kilibbentem a fürdőből.
- Kész vagy Nagyfiú ? - incselkedtem, de ami fogadott az teljes mélypont volt.
- Sajnálom, de el kell most mennem! - jelentette ki pakolászva, és még figyelemre is csak aligha méltatott.
- Hova ? Miért ? - dadogtam zavarta.
- Azt sajnos nem mondhatom el, de ígérem sietek, és bepótoljuk a ma estét - egy csókot nyomott az arcomra, majd kilépett az ajtón, kezében laptop táskájával, és zsebében az érzéseimmel.
Lesokkolódva álltam a szoba közepén - az irónia kedvéért a mai nap már másodszorra. Hisztisen dobtam el a táskám, rúgtam le a cipőm, s téptem le a cipzárt. Mindent eldobtam a sarokba, majd belebújtam a pizsamámba. Könnyeim patakként folytak le arcomon, s magam se tudtam miért vagyok ennyire kiakadva.


5 megjegyzés:

  1. Istenem!! Imádom egyszerűen, elképesztő ahogyan írsz. Ezt ha egy szóval kellene, jelemeznem az csak a; FENOMELÁIS. Sose hagyd abba, az írást. Mert van benned, tehetség amit jobb. Nem el vesszni hagyni.

    VálaszTörlés
  2. Szia.:) a másik történeted is olvastam, ami sajnos egy időre bezárta kapuit, de ez is nagyon tetszik!:) Ma kezdtem el olvasni, és alig várom a következő részeket! Nagyon jó lett, imádom ahogy megformáltad a karaktereket, ahogy írsz, a stílusukat.. mindent.:D Nagyon tetszik. :$ Szóóóval.. Siess a következővel :D Xx

    VálaszTörlés
  3. Víííí én lettem a hét hejcegnője :3 kedves szülinapi ajándék volt mint ahogy ez a rész is :333333 Vanda voltam xxx

    VálaszTörlés
  4. Hu hallod, hazudnék ha azt mondanám nem vagy tehetséges. Van benned fantázia bőven és izgúla várom a következő részt is, mint mindig. ;)

    VálaszTörlés
  5. Úristen *.*
    Fantasztikus rész lett
    Imádom Harryt de amit csinált az már sok.Szegény Liza mindent megtett hogy megfelejen neki erre kijelenti hogy el kell menni.Jó gondolom megvolt az oka rá de ez akkor is csúnya dolog volt.
    Csodásan írsz:)
    Nagyon várom már a kövi részt ♥

    VálaszTörlés